Libro acquistabile con carte di credito e carte prepagate Postepay.

 

Libro acquistabile con Carta Docente.

 

Libro acquistabile con Carta Cultura Giovani e Carta del Merito.

 

Libro acquistabile in tre rate mensili Klarna.

 

Il costo del libro sarà addebitato solo all’avvio della consegna.

 

Scegli il punto di ritiro dei libri più comodo.

Regional destination branding. An integrated stakeholders perspective

Riferimento: 9788831352710

Editore: Tab edizioni
Autore: Piva Elisa
Collana: Route. Geografia dei trasporti e del turismo
Pagine: 132
Formato: Libro in brossura
Data pubblicazione: 09 Dicembre 2021
EAN: 9788831352710
Non disponibile
15,00 €
IVA inclusa
Quantità

Descrizione

This book analyses the different stakeholders involved in the governance of tourist destinations in an integrated way, exploring the development processes of regional destination brands from the perspective of the supply-side and brand identity. The introductory chapter presents an overview of the main issues and challenges in the destination branding processes of regional destinations, while each of the subsequent chapters focuses on a specific group of stakeholders - public entities, private bodies and local communities - in different types of regional and sub-regional destinations, offering both useful theoretical implications and empirical evidence.